pátek 26. dubna 2013

Tvoření s dětmi - Strom z otisků prstů

Na praktickou maturitu jsem měla nachystaných pár výrobků, které by se dali dělat se seniory. Dneska bych Vám ráda ukázala jak se dá jednoduše vyrobit obraz na zeď. 
Tento výrobek zvládnou hravě děti od 4 let :) Vše se tvoří prsty na předtištěný obrys stromu. Šablonku na strom přikládám ve velikosti v jaké jsem tiskla já.
Myslím si že by to bylo hezké i jako dárek pro babičku nebo jiného člena rodiny. stačilo by připsat obyčejné věnování nebo nějakou krásnou básničku. 

Tak tady je šablonka- vypůjčená z internetu

 Takhle vypadá už vytisknutá šablonka :) 
A hotový výtvor, jak je vidět, použila jsem dva odstíny zelené. Jsou to tempery, do kterých si namáčíme prsty, je dobré je trošku(ale opravdu jen malinko) zředit vodou. Čím více vody přilijeme tím více budou ,,lístky" rozteklé. Tráva je dělaná taky prsty, avšak tahy. 
 Přeji hezké tvoření a děkuji za návštěvu :) 


2 komentáře:

  1. Moc hezký nápad a ta maturita snad dopadla dobře!Jestli ano,veliká gratulace!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) jsem ráda že se nápad líbí, je to jednoduché ale hodně se tím procvičí jemná motorika :) Maturita se povedla :) moc děkuju :)

      Vymazat