sobota 25. května 2013

Rozkvetená zahrádka :)

Tak jsem byla zase řádit na zahrádce :) Už snad konečně dodělám ty záhony :) Mam velkou radost jak to teď všude kolem mě kvete :) Zase jsem nafotila pár makro fotek , snad se Vám budou líbit.





 Včera jsem byla u sousedky s tím že jí jdu vytrhat obočí :) No nakonec jsme skončili u toho že jí budu celé prázdniny doučovat angličtinu :) Tak jsem ráda, protože si myslím že tohle doučování bude přínosné pro obě :) Snad se osvědčím jako ,,učitelka". Po návštěvě jsem šla domů chystat se na soukromou rozlučku maturantů. Celkem sem se zděsila když jsem zjistila že nás z 20 připuštěných děvčat odmaturovalo 9. Ale zase jak jsem si celý večer říkali,, My jsme elita, oni jsou jelita". Celý večer jsem si moc užila i přesto že mam dietu. Takže když všichni panákovali panákovala jsem taky ale vodu :D Dělali si srandu z toho že panáka vody nevypiju najednou, protože je moc silnej :)... už abych byla zdravá :)




Tolik k té zahrádce a oslavě :) Přeju krásný víkend a jdu se podívat co je nového u Vás :)

1 komentář:

  1. Nici krásně jsi fotila :o) a neboj zdravá budeš brzy a aspon tě ráno nebolela hlava jako ostaní :o)Martina

    OdpovědětVymazat