čtvrtek 27. listopadu 2014

Tvoření s dětmi: Sněžítko ze zavařovací láhve

Přeji krásný týden všem, ve škole jsme zase řádili a vyrobili si domácí sněžítka :) Nápad mě zaujal a ráda bych se s vámi o něj podělila. Tak jak na to? :) 

Pomůcky: zavařovací sklenice i s víčkem, třpytky, figurka ( z kinder, lega...), tavná pistole, voda, víčko od petky

Bezpečnost: pozor na spálení se tavnou pistolí, pozření třpytek, pozření figurek, vody se třpytkama, zavařovací sklenice i s víčkem :D 

Postup:
1) Na vnitřní stranu víčka přilepíme víčko od pet flašky.Je potřeba dát hodně lepidla, aby se nestalo, že se nám figurka odchlípne a bude v lahvi plavat. Někde jsem četla, že lze víčko vycpat modelínou a pak přilepit.
2) Na víčko od pet flašky přilepíme figurku. Je potřeba dát hodně lepidla, aby figurka držela i pod vodou.
3) Do skleničky nalijeme vodu, necháme si asi jen 1 cm od okraje.
4) Nasypeme třipytky a zamícháme.
5) Pak jen zašroubujeme víčko i s figurkou a je hotovo!

Já jsem dělala se Shrekem :) Jediné na co si pak dát pozor je třepání s hotovým výrobkem. Chce to málo čvachtat, jinak se neposeda odlepí. Asi to je tím, že se víčko jakoby prolupuje, a tím se dostane pod pet víčko voda a odlepí to. Proto jsem se poučila; pro příště, asi ještě více lepidla :)


 Zde pro inspiraci výtvory mých spolužáků:


Verči sněhulák :)
Jirky Pes :)

Snad jsem vás inspirovala a třeba si někdo doma také zkusí vyrobit sněžítko. Myslím, že to nevyjde draho a určitě to dítka zabaví :) 
Krásný zbytek týdne a slunce v duši přeje Eloorka. 

Žádné komentáře:

Okomentovat