čtvrtek 19. března 2015

Volkswagen narozeninový dort/ Volkswagen Cake

O víkendu to byl fofr, jen jsem v pátek přijela domů, hned jsem musela začít péct dort. Dort jsem nikdy předtím nepekla, takže jsem měla obavy, jak to všechno dopadne :)
Naštěstí mi s dortem pomohla maminka, říkala mi přesně co se jak dělá. Díky ní jsem jen s verbální pomocí dokázala upéct dort :)

Složení dortu ve zkratce: Korpus je oříškový, krém kokosovo - máslový a marmeláda uvnitř je rybízová.


 Dort se líbil a chutnal, tak jsem měla obrovskou radost :) 
Oslavu narozenin jsme zakončili večeří v restauraci :) Musím říct, že je to moje oblíbená restaurace. Je to taková malá útulná restaurace s velkou duší a potenciálem. Myslím, že nikde v okolí nevaří lépe, a je to bohužel znát i na ceně. Už kolikrát sme doma říkali, že kdyby vařili levněji tak bychom tam chodili snad denně :) 
K večeři jsme měli kuřecí a vepřové medailonky a gratinované brambory s brokolicí.Lepší jídlo jsem dlouho nejedla...promiň maminko :) Tak tolik asi k narozeninovému dni mého přítele :) Děkuji za vaši návštěvu :) 

Přeji Vám hezký den

2 komentáře: