sobota 3. března 2018

Šitá hračka soba - Sobí cestovatelé

Jak to celé vzniklo?

Před nedávnem jsem začala více cestovat a protože nejsem úplný zastánce fotek selfie, přemýšlela jsem jak si vyfotit navštívenou krajinu nějak originálně a na památku. Vzpomněla jsem si jak jsem tenkrát viděla všude na fotkách malé žluté kachničky. Byly to takové, které se dávají dětem do vany, aby si měly s čím hrát. 
A tak nějak se zrodil nápad, že bych si mohla takového parťáka na cestování taky vytvořit. Nechtěla jsem nic velkého, ani příliš malého...zkrátka něco, aby se to vešlo do kapsy. Taky to mělo být nějaké zvíře, které mám ráda a hlavně ho zvládnu ušít. Volba byla hned z kraje jednoznačná... musí to být SOB. Je totiž podobný naší srnce, má krásné oči a jen tak ho nevidíme. 

Sehnala jsem si někde na internetu dětskou omalovánku, kde byl sobík a udělala si střih. A od té doby mě vždy na výletech doprovází sobí cestovatelé. 

Sob je navíc velmi fotogenický, takže fotku nikdy nezkazí.

Při návštěvě Paříže :) 


Díky malé velikosti se v pohodě vejde na palubu letadla, aniž bychom museli platit další letenku.

Neztratili jsme se ani při návštěvě německého Budyšína :)

Pokud vás sobí cestovatel zaujal a chtěli byste se podívat, kde už všude byl vyfocení můžete se mrknout na instagram Eloorahandmade :)

Přeji vám všem krásný víkend, Eloorka.

1 komentář:

  1. Jako tohle vypadá fakt moc pěkně, škoda jen, že jsem úplně levá. Ale podobné hračky pro děti jsem viděla nedávno zde. Asi to nebylo tak pěkné a na míru šité, ale byl to prostě klasický plyšák, který vypadal, že je ručně šitý. Takže tady nakupuji pro moje vnučky já. :)

    OdpovědětVymazat