neděle 5. dubna 2015

Příprava na Velikonoce

Letos jsem se Velikonoc u nás ujala já :) Protože jsem přijela o pár dní dřív ze školy, byla k tomu skvělá příležitost. 

Všechno to začalo tím, když jsem jela k Vašíkoj na přespání. Zašli jsme si spolu do stodoly pro vajíčka. Cestou jsme potkali kuřátka a prasátka, byla tak krásná, že jsem si je musela vyfotit :) 

Muselo proběhnout i krmení, toho jsem se ale bála, tak to za mě vzal Vašík :) Protože jsou prasátka malá, bydlí spolu s králíky, aby se v noci nebála :) 
Králíci jsou frajeři :) Rádi mi zapózovali před foťákem, až na jednoho. Zatím co jsem fotila, přihopskal ke mne a nenápadně mi začal okusovat botu. Gauner jeden... 
Z vrchu na nás celou dobu dohlížel holoubek, takže se určitě nic nemohlo stát :) 
Nakonec jsme se stavili v králíkárně, mrknout se na malé králíčky. Ty ale rostou ... :) 
Hned vedle jsme se pak stavili pro ty bílá vajíčka. Cestou jsem si neodpustila a vyfotila staré dveře... 

Druhý den se pekly perníčky. Recept má mamka naprosto skvělý, protože se vůbec nemusí čekat než změnou. Takže jeden den upeču a druhý den zdobím. Po pečení jsme šli na procházku, kde jsem si natrhala břízové větvičky na věneček.

No a zde jsou již perníčky pro koledníky. Zdobení perníčků mě baví jen letos byla taková divná poleva... Tak se mi roztejkala furt... no dětem se to bude líbit a pro příští rok zkusím nový recept na polevu :) Nebo novou zdobičku...kdo ví, kde byla chyba.


Letos jsem kromě perníčků taky pekla beránka, byla to premiéra. Recept je výbornej, rychlej, jen jsem si vzala moc velký hrníček a tak mi nějaké to těsto zbylo a nevešlo se do formy :) Příště hold musím vzít menší hrneček :) Fotky přidám v dalším článku, bohužel jsem ho dneska nestihla už vyfotit... A vlastně ani věneček, který jsem si dělala na dveře... Tak příště :) 

Nakonec jedna velikonoční fotka Andělky :) 
Přeji Vám krásné Velikonoce 






1 komentář: