čtvrtek 7. května 2015

Kabelka od Katie :)

Konečně jsem našla trošku času, abych zase napsala nějaký článek. Tentokrát bych chtěla moc poděkovat Katie, za to, jaké úžasné dělá giveaway. Do jedné z nich jsem se zapojila a vyhrála :) 
Výhrou byla tato nádherná kabelka, která mile překvapila :) 
Kabelka přišla akorát v týdnu, kdy jsem měla praxi ve Školní Družině. Děti měly barevný týden, to znamenalo, že každý den měl svou barvu. Pondělí bylo červené, úterý žluté, středa zelená, čtvrtek modrý a pátek oranžový. Děti tento týden bavil, a musím říct, že i nás. Bylo super sledovat jak po zahradě běhá 60 dětí ve stejné barvě :) Nová kabelka byla hned otestována :) Dětem se hrozně líbila, ba dokonce i družinářkám :) 

No a má kabelka využití i po barevném týdnu? Samozřejmě, hned po návratu do školy jsem se rozhodla, že to bude kabelka na dny, kdy nemam moc učení. To abych s ní mohla víc machrovat :) Kabelka je praktická, má dlouhé uši :) Jsem za ní moc ráda. Tak to je asi všechno k tomuto článku... Snad jen Děkuji :) 


4 komentáře: