úterý 19. května 2015

Zkouškové

A je to tu zas! Marně zírám do kalendáře a nechápu kam se poděl ten čas... Posledních pár dní nedělám nic jiného než, že se učím. Žádné šití, malování na obličej ani jiné radosti, které ráda dělám ve volném čase (tedy až na pár zážitků)... No snad jen, ať to je už za námi :) 

Protože se toho posledních dní moc nedělo a nic jsem nestihla vyrobit, podělím se jen o pár fotek s komentářem :)

1) Zoo Dvůr Králové nad Labem!
Při zkouškovém jsem vždy celá nepříjemná a na nervy. Skoro nikdy si nevěřím, a proto mě furt bolí žaludek :( Moje maminka se na to nerada dívá a ráda mě zlobí, třeba jenom tím, že mě neposlouchá, když naříkám.
Pro zpestření mého učení vymyslela výlet :) Jen tak ráno přišla ke mě do pokoje a vzbudila mě s tím, že jedem do Zoo :) To byla paráda! Při takové procházce po Zoo se krásně relaxuje :)






2) Futurum HK 
Další výlet, byl spíš z nouze. Protože se teď o víkendu chystáme jít pochod 12 km tak jsem potřebovala nové boty. K narozeninám jsem dostala hůlky na chození a tak letos budu hodně chodit :) Ve Futuru byla zrovna výstava nějakých starých škodovek. Z toho měl radost Vašek, takže jsem ho hned musela vyfotit na památku :)
3) Kresba Dia
Poslední co mi scházelo do artefiletiky bylo dokončení malby mraků. Do této malby se měla udělat kresba na další zvláštní papír, toho co by v těch mracích mohlo létat/přebývat. Já jsem si říkala, že mam ty mraky takové jako bouřkové, tak že tam dodělám vládce blesků. Takže zde je můj Zeus.
Toho jsem nalepila do těchto mraků, ale výsledek jsem nestihla vyfotit :/
4) Selfie s Aischulkou
Při učení mi neodmyslitelně pomáhá vždycky naše malá holčička Aischulka :D Nevím, co jí baví na tom, sedět a poslouchat jak předčítám dějiny vyv, hudebky či základy malby a kresby... Když jí to omrzí, tak se schoulí za mě, samozřejmě do co nejmenšího prostoru a spí. Většinou se učíme v posteli :) 


Hned jde to učení líp ... :)
5) Kresba Beatrix Nizozemské
Před týdnem, jsem také dokončila konečně chudáka Beatrix Nizozemskou, kterou jsem také měla do artefiletiky. Možná se ptáte, proč chudák? Přišlo mi takové hloupé, kreslit někoho kdo je bývalá královna, když to neumíte... jak nějaká urážka :/ Ať jsem se snažila, jak jsem chtěla, furt jsem jí chudáka různě deformovala... 

No, zkrátka se mám ještě hodně co učit... :) Ale s klidným srdcem můžu říct, že jsem jí nakreslila nejlépe jak umím. Snad se budu zlepšovat :)

Tak to je asi pro tentokrát všechno...článek napsán a hurá se zase učit :) Tento týden mam zkoušky opravdu každý den. Takže učení je vážně na místě... bylo by mi trapně jít na zkoušku a neumět to :) Tudíž se s Vámi loučím a děkuji za návštěvu :) 
Přeji Vám krásný týden







Žádné komentáře:

Okomentovat