středa 15. července 2015

Dolnokalenská pouť :)

Jsem ostuda, zase nestíhám psát články a tak dopisuji ....3. července se konala v Dolní Kalné pouť spojená s výstupem na Sněžku, kam jsem zamířila malovat dětem obličeje. Počasí bylo šílené. Bylo hrozné vedro a dusno, takže všechny děti byly na koupališti. Jaké bylo mé zklamání, když jsme s Vašíkem přijeli na místo a seděli od půl druhé do půl 8 bez jediného kšeftu. Alespoň že byl udělaný pěkný kulturní program. Nejvíce se mi v průběhu dne líbily sbory lidových tanců. Jeden byl z Vrchlabí a druhý někde z Jilemnice? Přikládám foto :) 

Jak jsem psala už předtím, dospělý a děti byly odpoledne u vody a většina lidí přišla až večer. Alespoň pak jsem mohla pár dětí namalovat. No a teď již jen pár fotek :) 

 Vašík, který mi dělá pokladníka, když maluji. Co já bych bez něj na některých akcích dělala <3
 Sbor z Vrchlabí...
 I Krakonoš přišel... :) 
 Takové vedro bylo :) Chudák Vašík, co všechno musí přetrpět.
Druhý sbor si přivedl dokonce koně :) 

 Ale koník zlobil a tak se paní máma na něj zlobila.
 Po vystoupení lidových sborů, přišli místní muzikanti a hráli na přání :) 
 K večeru přišlo na řadu vypouštění balónů, které si poslepovaly děti z modelářského kroužku.
 Už se nám nafukuje... :)







 Krásně se nám balon naštoloval hihi :) 
 Pán mi ukazoval jaký  má nový "Vozembouch" :) 
Vrcholem byl let balónem, který vyhrál nějaký pán na mysliveckém plese :)


Večer hrála Dolno - Kalenská kapela, mě se moc nelíbila. Lidi ale tleskali, tancovali a bavili se :) Hold každý máme jiný vkus :) Celkově se mi ale akce moc líbila a těším se na další ročník :)

Přeji Vám krásný týden :) Eloorka

Žádné komentáře:

Okomentovat