pátek 18. srpna 2017

Sobi na Slovensku

Krásné dny vám všem přeji,  tak jsem se letos dočkala dovolené. S maminkou a tatínkem jsme vyjeli na dovolenou na Slovensko. Tatínek odtud pochází a tak jsme jeli navštívit jeho rodiče a příbuzné. Byla jsem na Slovensku poprvé a tak jsme hodně cestovali :) Nemohla jsem si pomoct, ale všude jsem fotila sobíky. Takže se předem omlouvám, ale chvíli vás budu spamovat :) 


První fotka je takový první pozdrav ze Slovenska:
Jeli jsme kolem Vysokých Tater a protože nebyli v plánu, alespoň se zastavilo, aby se sob mohl vyfotit :) Jsem nadšená, prý to bylo poprvé co rodiče viděli vrcholky hor, jindy jsou v oblacích. 
Na fotce to vypadá jako nějaké malé kopečky, ale kdo jel kolem nebo se po nich procházel jistě ví, jak obrovské hory to jsou :)

Posílám tedy všem krásný pozdrav ze Slovenska a brzy se zase ozveme :) Zatím vám všem moc děkuji za návštěvy a přeji krásný víkend :)  Eloorka


Žádné komentáře:

Okomentovat