sobota 20. července 2013

Den Otců a Po vodě

O minulém víkendu tady u nás proběhl Den otců. Byla to benefiční akce na pomoct lidem po povodních. Abych také trošku přispěla šla jsem malovat :) Z výtěžku jsem také přispěla na pomoc těmto lidem ikdyž mé možnosti byli omezené. Byla to pro mě zase užasná zkušenost :) a jsem vážně nadšená z toho že se vybralo kolem 70 000 kč :)  Překvapil mě tentokrát velký zájem lidí :) Jsem vážně ráda že můžu dělat to, co mě baví.

Tak teď už jen pár fotek z mého malování 
Stánek :) Eště že mam tak hodného brášku, který mi pomáhá všechno ohlídat a dělat kasu :) Odpoledne ho vystřídala Kája a Martina :) Také jim moc děkuju, bez nich by to ten den nezvládla.
Maluju na ruce....
Maluju na obličej... 
Maluju na nohu ...


Maluju všude a takhle to dopadá :)




Nakonec zájem lidí byl tak velký, že jsem malovala od 9 ráno do 10 večer. Kdyby bylo na mě, maluji dál jen už mě zradilo světlo a při svícení mobilem to nebylo ono. 
Mějte se krásně Eloorka 

1 komentář:

  1. Pane jo.... potkat takového zubatce, tak položím peněženku a zdrháááámmm.....

    OdpovědětVymazat