úterý 2. července 2013

Facepainting four seasons

Jeden den se mi naskytla možnost malovat na téma čtyři roční období. Jednalo se o projekt na vysokou školu mé kamarádky. Téma bylo jasné, provedení na mně. Po dlouhém bádání jsem si vymyslela znázornění pomocí stromů, nyní se můžete podívat jak to dopadlo:




 V rámci happeningu jsme pak chodili u nás na náměstí a dělali menší anketu. Ptali jsme se lidí jak je ovlivňuje roční období, jestli vůbec a které je jejich oblíbené. Dalším úkol bylo poznat kdo je kdo :) Tato akce byla hlavně oblíbená u starších lidí z domu s pečovatelskou službou. Překvapilo mě, jak nadšení byli, když to správně definovali.

A teď otázka na Vás. Jaké roční období je Vaše oblíbené? Přeji hezký týden :) Eloorka

3 komentáře:

  1. Nici super Klárka byla z toho dne nadšená :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda že se jí to tolik líbilo :) Oni všichni byli takový veselý a spokojení :)

      Vymazat