středa 4. února 2015

Facepainting Green horror monster

Je po zkouškovém a já jsem zase na privátu. Zase začíná ta rutina, ráno v 7 do školy v 5 večer domů. Není tomu každý den, ale i tak je to únavné. Abych neupadla zase do stereotypu, který mě moc nebaví, rozhodla jsem se, že udělám překvapení pro mou milou spolubydlící. 

Máme stoly vedle sebe, ale když jsme obě na počítači ani o sobě nevíme. Takže nebyl problém se vedle ní namalovat, aniž by o tom věděla :) Když jste s někým 24/5 (na víkendy domů), tak se naučíte  jeden druhého ignorovat. Jinak bychom se tu asi pozabíjeli. 

Má spolubydla ráda hraje takové ty spíše klučičí hry typu World of Warcraft, Dota 2 apod... Z vlastní zkušenosti vím, jaké tam jsou postavy, co musíte dělat, abyste byli úspěšní atp. Takže jsem si říkala, že když chodí do hry ,,za dobrodružstvím" nějaké to dobrodružství jí připravím i v reálném světě. 

Jakoby nic, jsem se namalovala za cca hodinku a přešla v útok.
"Péťi, nemáš prosím Tě izolepu?"
"Jojo, vem si ji tady v knihovně..."odpověděla zahleděna dál do hry
No takhle to nějak pokračovalo dokud nedohrála, protože pravý hráč se opravdu nedá nijak odpoutat od počítače...

Ale pak, se otočila a přišlo její vyděšené ,,Ježiš :-O " a začala se smát... No a tak nějak vznikl tenhle facepaiting :)




Jen pro představu, takhle nějak vypadám normálně :)

Pro tentokrát se již s vámi loučím a děkuji za návštěvu. Na příště si přichystám nějaký snad hezčí obličej, mam v plánu nějakou vílu. 
Přeji Vám krásný zbytek týdne




2 komentáře: