sobota 21. února 2015

Valentýnský ples

Zase s menším zpožděním jsem se dokopala k napsání dalšího článku. Poslední dobou se snažím žít spíš online život, a méně sedět u počítače. 
I když chodím do školy poslední týden, dva byli takové volnější, protože jsem odjížděla už ve čtvrtek večer domů. Bylo to proto, že mi zubař musel vytrhnout oba moudráky. V pátek 13 mi trhal jeden a já se bála, že budu celá oteklá a nikam se na Valentýna nepůjde...Naštěstí, tvář vůbec nenatekla, a tak jsme vyrazili na ples :) 

Valentýn začal ráno hezky :) Od mého milého jsem dostala hned po ránu snídani do postele :) Jak jinak než má oblíbená míchaná vajíčka :) Po snídani mi bylo nařízeno zůstat v posteli, kde mě vzápětí čekala příjemná masáž :) 
Vše bylo zakončeno nádhernou kytkou :) Musím se vám pochlubit :) 


K večeru jsme se začali chystat na ples, přišlo rozhodování které šaty vzít, co s vlasy, jaké boty... :) 
No měla jsem co dělat, abych to stihla do půl 8, protože ples byl ve vedlejší vesnici.
 Když jsme přijeli, první co mě upoutalo, byla výzdoba a menší účast než na Mysliveckém plese.
Večer ubíhal hrozně rychle, a brzy se začala prodávat tombola. Říkali jsme si, že si každý koupíme jen 20 losů a že z toho něco třeba bude :) Při rozbalování jsme se museli smát. První jsem rozbalila jeden los já a byl nevýherní, i Vašík rozbalil a byl na tom stejně. Rozbalila jsem druhý a hle, byla tam výhra v malé tombole, Vašík na tom byl stejně. Při rozbalování třetího losu jsem byla překvapená, los do hlavní tomboly,i tentokrát na tom byl Vašík stejně. A takhle jsme se shodovali se všemi :) A tombola co jsme vyhráli? Jsem spokojená, štěstí tentokrát stálo na naší straně.


Tolik k Valentýnu a o Valentýnském plese. Přeji Vám hezký zbytek víkendu :)




6 komentářů:

  1. Krásná kytice:-) Ples musel být prima:-))

    OdpovědětVymazat
  2. no paaani to je vyhier... super :), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně nazdobený sál. :) Tohle bych si taky nechala na Valentýnský ples líbit. Já u nás znám tak maximálně myslivecký ples, kde je hrozná prostorová akustika, všichni se překřikují a nakonec opijí a manželky je táhnou domů. No, nemám to moc ráda a většinou tam chodím jen tak ze sousedské slušnosti, abych se tam ukázala. ;-)

    OdpovědětVymazat