pátek 24. března 2017

🐌Jaro u souseda na zahradě/ Tilda snails 🐌

Dneska byl tak krásný den, že jsem vzala Aischenku a šly jsme se projít k sousedoj po zahradě :) Má jí velikou a je tak hodný, že nás tam nechává chodit trénovat, lenošit a fotit :) Aischa mi poradila, abych si s sebou vzala foťák a něco nafotila :)


Ani nevíte, jak moc se nám všem venku líbilo! Na fotkách mám logo své Fb stránky, kdo ještě nezná může se podívat, je tam více fotek a výrobků. Budu moc ráda, když mě podpoříte třeba pomocí tlačítka "To se mi líbí" :) Moc děkuju za každého návštěvníka a přeji vám krásný víkend. Na příští týden chystám recenzi na mnou koupený RAW kartáček na zuby :) 
Odkaz na FB stránky -> Eloora Handmade

2 komentáře:

  1. Krásní šneci, ale ze zahrádky bych je nemilosrdně vyhnala :-)))
    Hezký víkend!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také nejsem ráda, když potkám živé šnečky na zahrádce, tyto jsou však jiní :) Děkuju za milou návštěvu a komentář :)
      Přeji hezký víkend :) Eloora

      Vymazat