čtvrtek 16. února 2017

Nikdo neprojde naším životem náhodou!

Nikdo neprojde Tvým životem náhodou...




Všichni Ti něco dají. 
Bůh Ti nepošle osoby, které chceš, ale osoby, které potřebuješ na Tvé cestě potkat.
Někdo Ti pomůže, někdo ublíží.
Některé osoby Tě budou milovat a pak tě nechají znovu o samotě.
A všichni, úplně všichni zanechají stopu ve tvém srdci, ať už dobrou nebo špatnou, která Tě donutí občas na ně myslet.
Neboť jen díky těm, co přišli a odešli v tvém životě, se staneš tím, kým máš souzeno být...



Tento krátký text, mě dovedl k zamyšlení. Když jsem se rozešla s dlouholetým přítelem přišlo období, kdy se u mě dveře nezavřeli. Začala jsem poznávat spoustu nových lidí a skoro vždy, po delší či kratší době se s nimi zase rozloučila. 
Říkala jsem si, proč se mi to děje? Proč mam zrovna já takovou smůlu?  A pak to přišlo...najednou jsem tomu začala rozumět. Za tu dobu, co jsem sama jsem nemohla mít přítele, protože jsem se toho musela hodně naučit, abych byla schopná mít lepší vztah, vydržet se sebou...
Každý ten člověk, kterého jsem za poslední půl rok potkala, byl pro mě opravdu užitečný. I přes bolestivé zkušenosti, jsem se mohla naučit něco hezkého. Jsem ráda za každého člověka, kterého jsem kdy potkala. Protože jsem si mohla říct, ano chtěla bych být více jako ty... nebo naopak chci být úplně jiná. 
Občas je hrozně fajn, se jen tak zklidnit, ohlédnout a zrekapitulovat. Když změníme úhel pohledu, otevře se nám spousta nových věcí. Třeba celý nový svět :) 

Obrázek nakreslil Gold-Seven


2 komentáře: