středa 22. února 2017

Facepainting Green comics girl



Taky jste někdy viděli nějakou malbu či kresbu, která vás zaujala natolik, že jste si jí chtěli vyzkoušet? Mě se to stalo před rokem, když jsem hledala na internetu nějaký zdroj inspirace jak by se dal nakreslit člověk, aby vypadal jako z komiksu. Stále jsem přemýšlela, jak toho docílit, jaké barvy použít. Pak mi to přišlo moc složité a odložila jsem to. 

Únor je ve znamení zkouškového. Zkouškové zase ve znamení nocí bez spánku, nervozity a žádného času na tvoření. Jeden den mi to však už nedalo a cítila jsem potřebu opravdu vypnout. Vzala jsem do ruky mé oblíbené barvy a jen se natřela na zeleno. 
Jen tak mezi řečí... taky máte občas pocity a potřeby být jen nějakou barvou? já jsem ten den měla strašnou chuť být zelená. Když jsem skončila s první vrstvou, vrátila jsem se k myšlence komiksového zpracování. Bylo to malinko těžší, než jsem si myslela. 
S výsledkem jsem byla vcelku spokojená. Rozhodně to bylo zase něco jiného, než stále kreslit "Hello kitty". Těším se, až si zase najdu čas jen tak pro sebe a vyzkouším další příšeru :)

Žádné komentáře:

Okomentovat