neděle 5. února 2017

Sněhové sochy/ Snow statues

Letošní zima je opravdu nádherná. Tolik sněhu si pamatuji z dětství, upřímně jsem ho nesnášela. Dneska jsem přemýšlela, proč tomu tak bylo. Nikdy mě nebavilo být venku moc dlouho, nebavilo mě jezdit na bobu, sáňkách ani ničem jiném. Přišla jsem na to, že za to mohlo astma. Koho by bavilo se po druhé jízdě na bobu začít dusit...

Ale letos... nemůžu si tu zimu vynachválit. Jsem strašně šťastná, že mi to zdraví dovoluje, chodit denně ven :) Takže tuto zimu, chodíme bobovat, stavět sněhuláky a koulovat se jako divý. Teda..já a Aischa (fenka Bostonského Terriéra). Naučila jsem jí jezdit na bobu. Probíhalo to asi nějak takhle:
Já: Aischo? Pojď, půjdeme ven bobovat!
Aischa: (kroutí hlavou ze strany na stranu)
Já: Jen se převléknu, vezmu si teplé kalhoty, víš? A půjdeme ven.
Aischa: (pochopila oč se jedná, začala kroutit celou zadní částí těla, celá nadšená)
Došly jsme na kopeček u souseda na zahradě a já začala projíždět dráhu. Naše malá, byla někde po cestě zapadlá ve sněhu. Přeci jen mi je hlavičkou po koleno. Hrozně se jí líbilo, že se ve vyježděné dráze neboří a tak vždy utíkala za mnou. Pak mě napadlo jí vzít k sobě na klín. Hned ke mě skočila a jelo se! Po dojezdu začala skákat, rozdávat pusinky a radovat se :) Poté stačilo říct "Pojď, jdeme nahoru, pojedeme" a Aischa utíkala, až jí sníh odlétával od nožiček. Musím říct, že od té doby je to naše nejmilejší zimní venčení :)

Jedno odpoledne s námi šel dokonce můj brácha a rozhodli jsme se postavit nějakou sochu ze sněhu. Po dlouhém debatování jsme se shodli na tom, že postavíme draka. A po pár hodinách se tak opravdu stalo.

Drak bez křídel, možná Bezzubka

Nakonec jsme sochu posypali potravinářským barvivem, to jsem poté rozmazala, aby byla socha lépe vidět :) Tuto aktivitu doporučuji i s dětmi :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat